Saturday, November 12, 2011

February this year, I wrote about a very personal story that I had to write it in a language I use most often when speaking (Bisaya). So here we go again.

Last na gyud ni.

Di na gyud tingali ni dapat dugayon pa. Human na. Pagkahuman sa hapit tulo ka tuig nga atras-abante, nahuman ra gyud mi. Dili ni happy ending in a sense nga wa nagdayon si Prince Charming ug si Fiona.

It can be recalled nga sa akong other entry nag-ingon ko nga wala na gyud, and that was about nine months ago. Daghan ug nahitabo in between, tug-of-war ang drama.Well, mao na jud ni ang ending. Ug sure na ko ani. Tung una man gud, mag-emote emote ko kada hormonal ko (that time of the month nga sobra ka lisod sabton ang mga babae) ug akong ginahimo kay ginapangita siya dayon maghilak hilak. Crayola collection.

Giunsa ba nako pagkahibalo nga wala na gyud? Simple lang. Pag pangotan-on ko sa akong mga amiga kung abri pa ba ang door (charrot) para kang *bleep* kung sa very very unlikely chance nga mubalik siya para nako or something dawaton pa ba nako siya. Sa pagkakaron ug sa akong pagkaila sa akong kaugalingon, dili na. Wala ko kabalo kung unsa ang in store for the future pero dili man nako makit-an na nga naa pa siya sa akong kinabuhi in the future as leading man. Lol.

Kadto. It ended well. Wala may drama kaayo. I thought naay sparks or mukalit ug linog pag marealize nako nga humana among pelikula, pero wala man. Time and gravity did its magic.

Unsa na ang naa karon?

1. Wala na nako giputol ang communication between us. There's no need, actually.
Medyo na proud ko ani sa akong sarili. Kaya na nako mag coexist mi.

2. Friends pa gihapon mi.
At least nasalvage pa namo ang among friendship. We're good together as friends, sure gyud ko ana. Restored na pud ang among pagiging friends sa social networking sites. So yeah. Offline and online selves kay at peace na.

3. Freedom baby.
Sa kadugay nga bug-at akong gibati (dili lang tungod sa akong fats, k?), karon kay nigaan na gyud. I like to stay this way. Or isavor sa nako ang kani nga feeling karon. Liberating kaayo to know nga nalipay ko, in my own terms ug dili tungod sa kung kinsa pa. Period.

Mao na ni. Di na nako tas-on pa kaayo.

PARA SA TAMAD MAGBASA: Listen to John Mayer's Slow Dancing in a Burning room for this entry's summary.